logo-studioviv-300px

Nieuwsbrieven versturen ouderwets? Helemaal niet!


Nieuwsbrieven versturen is dé manier om jouw klanten te bereiken.
Waarom staat ‘klanten’ dikgedrukt?
Iedereen herkent dit verhaal wel: Energiemaatschappijen richten zich voornamelijk op het binnenhalen van nieuwe klanten. Als nieuwe klant krijg je een cadeau. Maar wat krijgen de klanten die er al jaren zijn? Deze maatschappijen vergeten vaak hun bestaande klanten.

De tip van Studioviv:

Vergeet je huidige klanten niet.

Geef ze iets zodat ze je blijven onthouden!

Dit kan je eenvoudig doen met een periodieke nieuwsbrief. Deel in deze nieuwsbrief nieuwe ontwikkelingen in jouw bedrijf en/of jouw kennis. Laat jouw nieuwsbriefabonnees zien waar jij de expert in bent.
Nieuwsbrief
Nog meer redenen om nieuwsbrieven in te zetten:
> Het is goedkoop.
> Je blijft zichtbaar voor jouw abonnees.
> Je kan vanuit je nieuwsbrief eenvoudig linken naar jouw website en sociale kanalen.
> Met een nieuwsbrief kan je snel inspelen op actualiteiten.
> Je hebt niet te maken met een algoritme. Jij bepaalt wie jouw mail ontvangt.
> Abonnees blijven op de hoogte van de ontwikkelingen in jouw onderneming.
> Natuurlijk kan je ook aanvragen/aankopen realiseren in een nieuwsbrief. Maar pas op dat je hier niet in doorslaat.
Kortom: Vergeet je huidige klant niet en behoudt eenvoudig en direct contact met ze door het sturen van een nieuwsbrief.
Vind je het moeilijk om te bedenken wat voor kennis of nieuws je aan jouw klanten kan geven? Neem gerust eens contact met ons op, om te brainstormen wat voor creatieve online content we voor jou kunnen bedenken!
Hartelijke groet,
winactie#1_sign black
Dennis van den Berg
en het team van Studioviv
icon-facebook
icon-instagram
icon-linkedin